viernes, 30 de mayo de 2008

Setmana Complerta

Aquest any vaig començar la temporada prou fort, objectius que l´any passat ni els veia, aquest any estaven allà amb mi o inclús jo estava per davant, això va fer que no em plantejés entrenar com l´any passat, i l´evolució no ha sigut tot lo bona que seria desitjable, així doncs ara toca posar-se les piles, ja porto algunes setmanes fent ultrafons de mtb.. mínim sortides de 150 km , toca entrenar fort per poder superar la Pedals Nonstop i la Cristalp a l´Agost.

Diumenge: Viatge de tornada de Cantabria i descans de tota activitat física
Dilluns: Peses ( Pectorals: Press en Pla , Obertures en Pla, Press Inclinat, 3 series de 15 rep.
Triceps : Extensions Invertides, Patada de Tríceps , 3 series de 15 rep)
Rodillo: Capacitat aeròbica 2 series de 15 min al 80% amb interval de
descans de 10 min. al 60% amb escalfament al principi i per relaxar al final
Dimarts : Mtb: 2,15 hores 37 km (Sta Eulalia, ST.Feliu, Gallifa, Caldes, STa Eulàlia)
Dimecres: Peses ( Esquena: Rem en banc a una mà, Rem inclinat, Rem inclinat invers 3s. 15 rep.
Bíceps: Curl amb mancuernas, Curl concentrat 3series 15 rep
Mtb: 2hores 34 km (Sta Eulalia, Caldes, Lliçà d Amunt, STa Eulalia)

Dijous: Mtb: Tenia previst pujar a Puigraciós i el Clascà, però em vaig trobar uns amics que feia
molt que no veia i vaig sortir a rodar amb ells molt suau, per acabar un parell de
series 1,5hores 20 km

Divendres: Peses (Espatlles: Press d´espatlles , Vols, Abdominals)
Carretera 65 km

La ruta de carretera d´avui venia a ser com l´estrena oficial del nou quadre Six13, ruta típica de la zona, Santa Eulàlia , Bigues, ST Feliu, Gallifa, ST. Llorenç Savall, i la mateixa ruta de tornada.

Encara que el quadre pugui semblar molt semblant, em trobo molt més còmode en aquesta nova bicicleta, trobo que accelera molt millor, no se si és degut als nous pneumàtics ultremo, però la posició tot i que vàrem mirar d´ajustar-la igual que l´antiga, m´hi trobo més còmode, no se si és psicológic, el que si he de destacar és la segurat que em dona la direcció alhora de baixar, la pipa de direcció té un dit més d´alçada i fa que alhora de baixar juntament sobre els ultremo sembla que la bici vagi sobre rails i no sigui tant nerviosa com l´altre, en definitiva molt content pel canvi, tant pels resultats com per l´estètica

No hay comentarios: