domingo, 4 de mayo de 2008

"Muerte al Oso"

Com diu sempre la Noe : "hoy me ha acechado el oso y no me ha dejado salir ni entrenar ", últimament en rondava un per casa d´ós d´aquests i vaig decidir posar fil a l´agulla, vaig documentar-me a internet sobre tècniques de caça d´ossos, em vaig empapar tot de documentals del national geografic baixats de l´emule sobre la seva forma de vida i costums, i al final em vaig decidir per comprar una trampa específica per ossos a ebay, aqui la teniu:
Un cop parada la trampa només faltava que hi caigués la víctima, però la cosa no va ser tant fàcil com podia semblar, moltes d´altres víctimes vàren caure abans del preciat trofeu de caceria major

Però al final la meva paciència va obtenir el fruit desitjat i aquesta matinada he pogut capturar un magnific exemplar d´os blanc encorbatat que tant en venia fent la guitza desde els darrers mesos, aqui el teniu! aquest ja no em torna a atrapar
S´aprecía clarament que l´ós ha estirat la pota, la trampa és infalible, ara només falta que m´hi enganxi jo

3 comentarios:

Noe SLopes dijo...

Ohhhhhhhhhhhhhhh, pobre conejito,y pobre osito snif snif snif

Que malo eres Ebis, al oso hay que tratarlo bien, mimarlo, si no, como explicas estos dias en que te olvidas la bici y se esta como diosss en la cama hasta las tantas.

Yo tengo una trampa como esa, pero no sirve para mi oso, es muy escurridizo el tio.

Ada Xinxó dijo...

Ostres encara ric!! Ara que jo l'ós de la Noe me l'imaginava més gran!

mavi dijo...

ja ja ......... creo que te ha dado muuuucho el sol en lo de los monegros ja ja, amen de que estes aun deshidratado y obnubilado......jaja, y/ o.........
que estes tan ociooooo"osoooooooooo"...... que te de por la creacion de videos gores jaja, bueno ebis a mejorar eh...
bebe mucha agua descansa y no te vuelvas a poner al sol eh......