jueves, 15 de mayo de 2008

Nova Cannondale Six13

Avui a la que he tingut una escapada ja que feia dies que estava montada he anat a buscar la meva nova bici de carretera, la vella per uns problemes amb la pintura me l´han canviat a basolí per una six13 d´aquest any i amb el color que jo he volgut, en aquest cas un color blanc perlat amb les lletres d´un color vermell-tronja, al meu gust bastant resultona, ami per lo menys m´ha agradat molt. Ja aprofitant el canvi de cuadre, canvi de sillín per un que tenia el Francesc, pneumàtics nous tija nova perquè la mida era diferent, i cables fundes i cinta de manillar nous també així com la cadena, com aquell qui diu estem d´estrena!
Ja tinc ganes d´estrenar-la ja que la geometria és una mica diferent a l´antiga, la pipa de direcció és un dit més alta, cosa que se suposa que farà tingui més rigidesa de la que ja tenia que no era poca, també tinc ganes de veure com es comporten els schwalbe ultremo, tenen una pinta brutal

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hey Marc!! Enhorabona per la bici, molt guapa!

Marc Masague V. dijo...

Bah Geryan no os dejeis engañar cansa igual o mas que la otra menuda desilusión. Espero que te repongan pronto la Trek ya vi la foto del basculante y me comentó Santi y Ada que todavia estabas a la espera :(

Unknown dijo...

ala,q chula!
aquesta corre o es com laltre? :P