domingo, 1 de junio de 2008

Bikeavic

Avui es feia la BikeaVic, una cursa d´orientació amb road book o amb GPS DE 75 km i 1500 mts de desnivell acumulat, ens presentem tot i la pluja a Vic en Rubén, el Power i jo, a les 6.30 ens carreguen en un bus i cap a Gombrèn, més amunt de Ripoll, a l´alçada de Campdevànol, petit habituallament, brifing i 7 km de pujada amb fang i tancats electrificats per les vaques que feien les delicies de més d´ún, si més no t´ajudaven a despertar-te. Un dels participants li ha quedat la bici sobre la tanca electrificada anar xispant i l´han hagut de treure amb un tronc no sense abans enrampar-se.


Anem pujant, el Ruben fa de "Líder" , adoramos al Líder, jo avui em sento fort i vaig seguint rodes, el Líder que és el que porta el tema del road book va per darrera... com s´entén? som així de frikis, el Power va fent darrera meu. cap dels 2 portem les rodes més adients avui pel terreny, hi ha trams que no se si estic fent rodillo o mtb, doncs la bici no abansa amb tant de fang, passem d´anar amb el grup de davant a anar-nos despenjat, però tampoc massa.










En una de les baixades noto que em costa seguir el Rubén, la forquilla no s´empassa res, parem i efectivament no retorna bé, de tant de fang aquests dies al bloquejar i desbloquejar he anat fent moure el dial del rebot i va pastosa pastosa, res que no se solucioni amb una neteja i una inflada.








Coronem els 7km i un troç més de tam apeu per enllaçar una trialera, aqui el Rubén es distreu amb el road book i fa un escaló que gairabé acaba amb invertit! (ben salvat).










A la seguent baixada per pista s´em desboca la bici, porto la goma de davant molt gastada i quan diu de marxar ... marxa, i més amb tant de fang, primer avís on salvem els mobles com podem.
Més endevant anem baixant amb un altre grup i a la que podem adelentem, no sense afegir emoció a la cosa, entro en una rodera, no puc sortir i pammmmmmm surto disparat contra un marge, això si m´incorporo no se com i amb una bici a la mà, no he perdut ni la posició, i a sobre amb un somriure, s´ha de saber caure.
Arribem a un tram molt enfangat, fang molt líquid i aqui comencen els problemes de debó, xupades de cadena, el cassette plé de fang que fa que saltin les marxes constantment, aqui he d´acabar totes les pujades tipus duatló, corrents al costat de la bici, el Francesc també té problemes de transmisió i amb la son que arrossega fa que plantejem el no seguir.

Agafem la carretrea fins a Ripoll uns 15-20 km. encara no ho se i allà acaba la nostra participació a la Bikevic, esmorzar a Ripoll i tren cap a Vic.
La ruta la veritat és que val la pena, llastima de que hi hagués tant de fang, s´ha de repetir un altre dia en sec i es podrà disfrutar moltissim més .

8 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Quina excusa és aquesta del fang per anar deixant curses a mitges?? Més val que ens hi anem acostumant que si segueix així en tindrem a la sopa!

Marc Masague V. dijo...

A la Calderina ja vaig tenir problemes de "xupades" de cadena, al Soplao .. mas de lo mismo. però diumenge ja.... tinc el basculant de la lite de tant anar la cadena pel damunt masegat ratllat i mig menjat, dimenge no sols eren xupades de cadena , sinó que també el canvi anava sol :(

Ada Xinxó dijo...

A veure si tenim sort i aquest cap de setmana el temps es comporta!

Marc Masague V. dijo...

Aquest Cap de Setmana rutes del Montseny per carretera, 160 km pujant a Santa Fé, quan plogui definitivament canvio 3 bicis per una canoa!

Ada Xinxó dijo...

jejeje, ja ho pots ben dir, per 1 bici què creus que puc aconseguir?

Bona ruta pel Montseny!

Unknown dijo...

hola,
algú, te els tracks gps

No hi vaig poder anar i hem faria gràcia.

merci

Marc Masague V. dijo...

jojoalb si que el tinc, si em deixes el teu mail t´el faré arribar

Salutacions Ebis

Unknown dijo...

ok,
gràcies, aveure si la pròxima no hi ha tant fang i la feu d´una tirada.
records
www.famdepedal.com