domingo, 22 de junio de 2008

191-39-27.8-142-2090

En això es resumiria aquest diumenge tal com diu el títol
191 km
39 graus de temperatura màxima
27.8 km/h de mitjana
142 ppm AVG.
2090 mts de desnivell positiu acumulat
7.30 hores

El diumenge va començar jugant a la Wii a casa d´uns amics fins les 3 de la matinada, enriute´n del rodillo, amb el joc de boxa si que sues com un pollastre!. Enfí que el diumenge al no haber´hi "plan" em permeto llevar-me a les 9 i sortir a les 10, l´hora dels senyors ja habent esmorzat i tot, la idea és fer ruta llarga tot i el sol que sé que caurà. Així doncs enfilo cap a Bigues, mini serie a Sant Feliu per anar entrant en acció, alguns pals a els participants de no se quina marxa feien,


















A 1Km de St Feliu hi habia un cartell que posava premi a la Montanya, inèdit, cada dia s´està professionalitzant més el port de ST Feliu. Contino pel 7.5 de sota Castellterçol aprofito per canviar l´aigua en la font que hi ha just a la dreta de Castellterçol perquè sigui més fresca i cap a Moià, d´aqui cap a l´Estany, cap i amunt cap a Prats de Lluçanés, l´intenció era arribar a Ripoll, però després em fa molta mandra tornar per la C17 i encara més mandra desfer tot el camí altre cop, així que giro cua i torno al trencall que va cap a Sta Maria d´Oló o cap a l´Estany que és d´on venia, aqui vaig borejant la C-25 per uns puja i baixa prou divertits i força zona de pla fins arribar a Avinyó, aqui m´adono que podia haber baixat de prats per unaltre camí, com si vingués de la part de dalt de Berga i Borredà. bé, no em desanimo, ja tinc excusa per perdram´hi unaltre dia. Segueixo pedalant, aqui ja som els vols del migdia i veig en el compta km la sorpren xifra de 39 graus centígrads, sort que no fa xafugor i la calor és prou soportable, assobre estic de sort i veig una petita font d´on surt una aigua fresquissima, així que aprofito per tornar a omplir bidons i refrescar-me el dit petit del peu dret que últimament em vé donant molèsties quan porto algunes hores pedalant. Artés a 8 km així que això està fet, corono el portet que va d´Artés fins a Calders i aqui faig parada i fonda en una benzinera que sempre acostumo a parar-me quan surto per aquests paratges, la de Calders, em prenc una cocacola i una pasta, no habia agafat res de menjar i no és que tingués gana, però val més prevenir que curar, així que un cop repostats toca travessar les llargues rectes puja i baixa que em porten a Moià, d´aqui cap a la Pullosa, com odïo aquest tram, sembla planer i no ho és i només vas que perdent pinyons i més pinyons, mentalment sempre em deixa molt tocat, però val la pena per després poder disfrutar d´una magnifica baixada fins a Tona, travessar tona , dirigir-me cap a Centelles i d´aqui ja tornar a pujar cap a sota Castellterçol i ja només queda disfrutar de la magnifica baixada del dia, St Feliu de Codines i cap a casa.

No hay comentarios: