domingo, 15 de junio de 2008

Pedalada de Centelles 08


Avui quedem amb el Power a les 7 a l´estació de les Franqueses, pujem al tren, allò semblava un tren de deportats cap a Auswich, per Déu quines pintes i quina purria uf ufff, enfí arribem a Centelles, som dels primers, porten la coca calenta recén treta del forn a lo qual no ens podem negar, encara que la furgona de l´organització no va molt bé d´injectors i quan enjega davant la coa es forma un núvol tòxic i negre que em treu una mica les ganes de coca, ja és el segon vehicle de l´organització amb problemes per enjegar, penso que si ens han de recollir avui no cal que hi comptem amb ells. Va arribnat gent més gent, sembla que tuthom es coneix, som els 2 únics lloros que no coneixen ningú, faig la meva propia quiniela que sempre acostumo a encertar en aquests events, 1er un nano amb una Specialized enduro de les noves que sol fer top20-30 a Copa Catalana de Marathon, i un altre nano molt finet que no conec amb una Trek de plàstic.
Ens posem a la sortida al revés de tuthom com sempre darrera de tot, fem la "pirula" per la borera i ja som devant, a Centelles com no es dona el "tret de sortida" i mai millor dit amb un trabuc, un Trabucaire Juvenil d´una 50ena d´anys es fot el trabuc a cau d´orella i PAMMMMM (permí que li ha sortit polvora per l´altre orella i tot, riures i més riures de la gent) , passem pels carrers de centelles i ja ens posem davant, de cop para el cotxe de policia (QUIETORSSSS) ha de baixar el policia panxut de torn a tallar el transit; passem bastant d´ell mirem de no atropellar-lo i GASSSSSSS pedalada copa del Món com ha de ser. ens posem 1er i 2n amb el power i anem fent, primera encerrona del dia.. una "Chiquiencerrona" .
Chiquiencerrona: Def. Pas estret petit i baix on el Ribi passa de pm i JO NO! té especial habilitat sempre que anem per les seves terres per fer-me passar per les ja famoses Chiquitrialeres.
El pas és un túnel molt baix, estret i fosc, no es pot ni pedalar, aqui la meva aposta a la quiniela marxa destacat ja que ho fa corrents, enfí que tiri aquest ja se que no el seguiré pas, seguim així per corriols i més corriols i pujades i fang, de cop veig que el Francesc es despenja una mica, segueixo tirnat penso que ja recuperarà, deixo que m´avancin un parell, però es va despenjant, decideixo espera aviam que comenta, em diu que segueixi, li dic que no que vaig bé però tapat del nas, així que decideixo esperar-lo i posar el MODE pedalada, tot i així anem bastant despenjats i gairabé no ens passa gent fins que parem a l´habituallament a rebentar-lo i a l´esmorzar, senderillos i més senderillos molg guapos, alguns amb una mica de fang, una trialera una mica tècnica en alguna zona i més corriols, molt molt divertit i recomenable, l´organització molt atenta. Des d´aqui aprofito per felicitar-los tant pel recorregut com per l´esmorzar i tot el montatge, així com una magnifica camiseta de running al acabar. Espero que l´any vinent s´els hi apunti molta més gent i puguin canviar la ditxosa furgona de les coques.
Foto del perjudicat del dia, la càmera enfoca tal com ho veia ell.. tot envoirat, s´ha de dir que tal com porta els tendons de la cama a modo de cordes de guitarra ja és prou lloable que hagi gosat a sortir de casa
Hem tornat en tren, el Power ja n´ha tingut prou, jo m´he acostat fins a casa i encara he pujat fins a Puigraciós per acabar d´arrodonir el dia

Pedalada 32 km + Tornar + Puigraciós 71 km
Pd: si no em vull trencar coll i barres i més en fang he de canviar aquesta goma de davant, només sortir 2a corba de terra fiuuuuuuuuu patinada "zapatazo" i hem salvat la situació com hem pogut, molt dignament, el tio que anava al darrera diu: - Vas fort eh! , dic tu espera´t a que baixem, si entrevesso així de devant imagina´t lo que faig amb la del darrera, encara riu el paio però deixant-me uns mts més de distancia per darrera pel que pogués ser .

6 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Veig que us heu divertit força! Si volies trobar gent coneguda havies d'haver anat a Gallifa, que hi havia la Penya Mussolenca sencera!
I com se't ocurreix fer forçar al Power d'aquesta manera, que no havia de descansar???

Unknown dijo...

dona,anar em ell no es gaire dur :P

Marc Masague V. dijo...

jajaj Kagat avui et podia haber caigut una minutada de les bones! encara tinc remordiments de no haber-te deixat tirat.

Marc Masague V. dijo...

Ada ami ja em van disparar un tret a dalt al Clascà i vaig sortir com un missil, avui han donat la sortida amb trabuc... és superior a mi.. quan sento un tret.. FIUUUUUU! jo no volia.. ell no podia :P

Quique dijo...

Marc que ne et vaig ensenyar a El Soplao que no s'han de tenir remordiments! ;).
Jo hem vaig quedar per la meva zona ja que quan hem vaig llevar ja notava el quadriceps queixar-se, aixi que li vaig fer cas i vaig sortir tranquil per L'Obac! A la pedals hem remolcaras??

Marc Masague V. dijo...

Spaguetti obriré pas, no pateixis contacte visual a 6 min ja ho saps :)