domingo, 8 de junio de 2008

28a Rutes del Montseny

Avui el temps ens ha respectat i hem pogut disfrutar d´aquesta marxa, a 1a hora surto de casa directament amb la bici i cap a Granollers, 13 km ... com si no en tinguessim prou amb els 165 que ens ha preparat la organització. Arribo a GRanollers, dorsals, transpointer, agulles imperdibles i a xerrar amb el team Basolí, Oscar, Félix, Edu, Jordi, Ru, i d´altres amics i coneguts, Wizard, Isanta, Baró.
Es dona la sortida, vaig rodant amb el Ru i el Wizard fins a ... fins poc... no se que ha passat, jo no volia.... seguim neutralitzats fins a ST Feliu, vaig rodant amb el Félix per l´ametlla, i amb el Isanta i el Bonet. a St Feliu començo a sentir una veueta que em diu no baixis de 23 no baixis de 23 per hora! i li faig cas, potser tirarem tots els cohets aqui però dignament, pals i més pals, habia de recuperar la mala sortida que he fet, a dalt a ST Feliu enganxo el Baró que s´habia escapat amb els de davant, agafo un grup que no tira massa, però és un suicidi llançar-se sol a fer ST Quirze, Moià i Collformic i la Pollosa, el grup no va, ens caça un altre grup i sembla que la cosa s´anima.. per fi! arribo a l´esmorzar i em paro, soc dels pocs del grup, em tiro els meus 8 min menjant omplint el bidó i veig que passa el Baró, el puta ni para! no tinc pressa, no l´he vist massa sobrat a ST Feliu, Collformic és molt llarg. Reprenc la ruta baixo amb tot de freebikes de blanes, vaya bicis! si les seves llantes costen el mateix que la meva bici sencera!

A baix a Tona vaig veient el Baró (no ho he dit abans és el meu veí) a Hostalets de Balenyà o Gran sopresa del dia! em trobo el Maki! el saludo i rodem junts fins a l´esglèsia del Brull anar-la fent petar i sense adonar-me caço al Baró, em despedeixo del Maki que es queda a veure si passa el wizard. Collformic el faig a bon ritme (per mi) sense baixar de 17.5 per hora, i caço a tot el grup que no s´habia parat a esmorzar (augmenta la dosis de moral). Corono Collformic, menjo algo a l´habituallament i omplo el bidó, baixem amb el Baró junts fins a l´encreuament de les costes. Em sorpren, yo em tenia per un mal escalador i avui estic repartint pals a tort i a dret, però jo que no em considerava dolent baixant avui em cauen pals per tots costats tb.. la gent com baixa amb la carretera amb trams molls i secs.. no ho entenc, els freebikes s´han anat quedant, el nen tribike també i l´altre de tribike tb el deixo pujant les costes; avui no entenc res.
Enfilo les costes i em vaig distanciant del Baró, em passen un parell de ciclistes però per contra recupero unes 5 posicions, només poso el 27 en els 3 repetxons més durs per no carregar tant les cames i sense adonarme´n arribo a les antenes. aqui cauen un parell de platans 2 cocacoles, omplo el bidó i faig una mica de temps a veure si arriba el Baró, pero em refredo i decideixo tirar-me avall, al principi perillós tot moll i plé de brossa, però a baix sec inclús adelanto 3 o 4 cotxes, i vaig caçant gent baixant, ara si em retrobo amb les baixades. A baix no veig cap grup, freno una mica i ens ajuntem 3 tios, enjego la moto i amb prou feines em poden seguir, es posen al costat i em diuen que no em poden ajudar, em sento bé així que aguanto el ritme i els putejo a les pujades tensant més ... això de que no em poden ajudar no m´ho acabo de creure, però si , veig que es queden i ja fins a Granollers ritme de 30-40km/h i bastant sencer per lo dura que ha sigut la ruta.

Al final 5:50:44 hores, Argent, el conta km em deia 22 min parat, si no arribo a parar faig Or, però bé tampoc s´ha d´anar a matar´ho tot, m´ho he passat bé, ha estat un bon entreno per pedals i ens ha fet un dia de conya .
Menjar algo al pavelló, comentar la jugada amb l´Isanta, el Jordi i el Baró i 13 km més per acabar d´estirar les cames fins a casa.
Marc Masagué Valencia
Dorsal: 218
Temps 05:50:44.80
Posició Categoria: 043
Posició General: 095
Velocitat Mitjana: 26.51Km/h

6 comentarios:

Mariona dijo...

Eii hola Marc, gràcies pel teu comentari al blog. Felicitats pel teu resultat a la marxa. Un altre dia ens saludem i ens fem una foto!! Si no t'importa, t'afegeixo a l'apartat d'enllaços. Una abraçada.

Marc Masague V. dijo...

Agregat el teu blog tb! el primer triatleta que hi tinc GUAY!

Salutacions Ebis

XAVI NOVELL dijo...

Marc la mariona sempre ens pot ser un bon punt de referencia... a la propera li possem un pinganillo i ens anirà dient a quant temps temin els perseguidors ....

records xavalin.

Marc Masague V. dijo...

Home atu Xavi en que t´en canti 4 o 5 ja fas.Però jo no li vull tant de mal ami m´en hauria de cantar uns 60, semblaria un dels nens de Sanildefonso cantant la Loteria de Nadal. Encantat de Saludar-te, fins ara coneixa al Mitja-neurona Ultrafondo Charlie dels bisontes i tota la colla, però veig que tb hi ha més mitjes neurones pel món, ho celebro! jajaja em sembla que també tenim en comú la coneixença amb l Eugeni unaltre malalt de l´ultrafons

Unknown dijo...

Hola Marc!!
Encantat de retrobar-te a la blogesfera...jejeje
Del mateix poble, aficions similars i casi no ens veiem mai...

Ara ja tinc manera directe per saber quines animalades fas.

A seguir pedalant!!!

marc(arroba)rius.cat

Marc Masague V. dijo...

Home yo crec que amb 4 dies més de pluja i seré triatleta, total acabo xop com un ànec a totes les curses, i acabo amb la bici a l´esquena i corrents per problemes de transmisió amb el fang, enriute´n de les teves transicions!!! vist i no vist, bici a l ésquena i a còrrer com un cobarde jajaja