jueves, 11 de septiembre de 2008

La Diada

Feia dies que no actualitzava el blog, més que res tampoc tenia massa coses per "guarnir" cap missatge, les vacances diguem que han anat, després de no poder anar a còrrer a la Cristalp degut a un virus gàstric que em va deixar tirat amb la bici de carretera a 120 km de casa mig deshidratat i una tendinitis galopant, les vacances han estat 2 setmanes obligades de repòs que he emprat per fer altres coses.
Ara fa una setmana i escatx he retornat amb la bici, la de carretera, ja que la de muntanya vaig rebentar els rodaments del cassette i encara no la tinc, així doncs cada dia xino xano cap a Sant Feliz de Codines, Gallifa, ST Llorenç Savall i tornada a casa, 50 magnifics km amb un bon desnivell i cada dia pulveritzant la mitja que ara està en 32,4 km/h es nota que aquestes dues setmanes de parón han servit perquè les cames tornin a funcionar.
Que torna l´Armstrong? bahhh i amí que??? :P
Aquesta setmana vaig rebre una trucada que em va fer molta gràcia, un amic amb el qual per aquelles coses de la vida feia 3 anys que no ens veiem, recordo que l´últim cop que vàrem parlar va ser per sortir amb bici, jo llavors feia 2 setmanes que hi anava i li vaig comentar que em deixés una mica de temps que encara no estava preparat, bé la preparació s´ha allargat una mica més del compte, i ell ha deixat d´anar en bici durant aquests 3 anys, em va preguntar si anava amb bici... a lo qual vaig contestar.. bahhhhhhhhhhh la tinc aqui plena de pols, el que no vaig especificar era que estava plena de marcar-me 80 km el dia abans pel Pla de la Calma. Així doncs ahir retrobament amb el Carles , Quim i Koni, volta planera per rememorar vells temps.
Avui volia pujar al Turó, m´he llevat dora però veient que encara no habien posat el turó a aquelles hores o que el tapaven uns núvols molt amenaçadors he optat per anar a fer uns quants ports de la zona, així doncs . St Feliz de Codines, Gallifa, ST Llorenç Savall, el magnífic port de St.Pere de Calders, Calders, cap a Moià , Castellterçol, ST Quirze, ST Feliz altre cop i com que encara era prou dora he anat a pujar el magnífic port d´el Farell, 8 km prou entretinguts, una volteta de 105 km i uns 2000 mts de desnivell acumulat, i amb prou bones sensacions , inclús baixant que em feien nosa fins i tot els cotxes i en una de les corbes d´un cop de manillar n´he hagut de posar un a lloc, aqui la mostra. Ja se sap a la carretera no es tenen amics
PD: Power ja sé que un salt així i fet amb cotxe per tu no té cap mèrit pro bueno has de reconèixer que una mica si que impresiona
Ara queda recuperar bé la cama que la tendinitis encara no està curada del tot, amb bici no em molesta, però no puc sortir a còrrer a peu, viam si aguanta aquest final de temporada i després a descansar i recuperar.

3 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Ei Marc has tornat!!! yupi!! es que estava de Collsuspina fins els...

Unknown dijo...

eppppppppp. de qui es el cotxe aquest?, joder poca broma

Marc Masague V. dijo...

Ada a Collsuspina us hi vull l´any vinent, és molt divertit el circuit, és més ara a final de Setembre hi ha 2 curses de 2 hores si us animeu a Calldetenes i a les Masies de Roda em sembla.
Xavi el cotxe deu ser d´un fumador, es veu clarament que ho ha fet per buidar els cendrers