domingo, 10 de agosto de 2008

2 Hores de Collsuspina 08

Tot just un més abans li comento al Joan, un company master40 de la feina si s´anima a fer les 2 hores de Collsuspina amb mi, el problema que ens trobem és que només es pot còrrer amb una bici, i jo faig 1.84 i ell deu anar sobre el 1.76, així que ja em teniu pujat a la seva Specialized S-Works M5 talla 17, al principi optem per no tocar el seient, però vaig molt malament i a les pujades no puc donar tota la potència, així que decidim sacrificar algo de temps per comoditat i rendiment i posem una tanca ràpida a la tija i un anell regulador d´alçada, així a cada volta haurem de ajustar el seient.
Arriba el gran dia, després d´un més entrenant més conciensudament del normal arribem a collsuspina, despleguem el camp base, el Salva el que ens vé a canviar els vidres al taller ens fa de team manager i la família d´en Joan la nostra afició, rodillo bici pel rodillo neveres i begudes energètiques i moltes ganes de passar´ho bé.
Mentre escalfo vaig saludant a tot de coneguts, en Charlie i l´Épic, en Ribi i la Noe, en Miki i la Nuri, Carol,Xicu i Pere, en Bernat i en Pascual Canals amb els quals fem la broma que no ens fàcin tap a la baixada i tota la resta d´integrants de la Vall del Tenes que monten el seu box al nostre cosat, les parelles Isanta - Baró i Paricu-Miró.
Es dona la sortida, estem molt allunyats de l´embut, surt en Joan que és gat vell en això i té més puteria, puja a la bici i l´empenyo tot lo ràpid que puc uns 100 mts, lo fotut és que hem abançat moltes posicions i ara em trobo enmig d´aquell camp de rostoll segat i amb tot de ciclistes que venen de cara, per sort cap aconsegueix atropellar-me!, bé la cosa comença bé el Joan recupera moltes posicions per la mala situació que teniem a la sortida.


Arriba el primer relleu, devem anar dels 20 primers, només recordo haber´ho donat tot durant les 2 primeres voltes i està molt fred , una gust de sang als pulmons ( amb perdó) i força ofegat a la 1a pujda, van passant les voltes, no se massa bé els temps , crec que una la faig amb 6.35, a cada volta em sento millor, més desofegat i vaig rodant més rapid, només remonto posicions, només aconsegueix doblar-me en Freixer i en Perarnau, i convinant relleus i rodillo arribem a la última volta, i comença el pique particular amb el meu veí, estem a punt de doblar-los, i en Joan ho aconsegueix, però al haber de canviar la posició del seient, el meu veí en Lluís surt abans que jo i ja veig que esprinta com si s´hi deixés la vida a la recta, poso plat arrenco dret i aconsegueixo atrapar-lo abans que arribi a final de recta, entrem entrevessats i tocant les tanques, deixo que entri primer, no és plan caure en aquesta zona anant tant ràpid, penso que ja l´atacaré a la pujada llarga, i així és només enfilem la pujada llarga només posar-me al seu costat baixo 2 pinyons i ho dono tot, aconsegueixo adelentar a la pujada a uns 4 ciclistes doblats que posaran terra de per mig, faig la baixada i mirant sempre de reull si em seguia algú, però estàn allunyats, al final aconsegueixo doblar-lo, com sempre això és el tema de conversa al acabar la cursa, ni la classificació final ni res... el que compta és el que compta. Bravo pel Lluís que la setmana passada es va fotre de morrus amb la moto i tot i així el tio es presenta a Collsuspina a donar´ho tot.
Al final 25 de la general i 6à posició de master 30, quan hi hagin els temps i resultats oficials els penjaré.
Molt satisfets per la participació, un circuit molt divertit i l´ambient brutal, llàstima que ens ha faltat un minut per poder fer unaltre volta, en tal cas ja vurem les classificacions podiem haber fet "algo" a master30

3 comentarios:

Noe SLopes dijo...

Venga "abuelo", ponte bien ya de una vez, Jajajaja, si es que no se puede forzar a los mayores juas juas juas que caen como fruta madura.

jejeje

que mala soy

Ada Xinxó dijo...

eo, que hi ha algú??

Marc Masague V. dijo...

Hombre "POLAKOS" ja heu tornat! si que hi ha algú si, però que no pedala, després de pillar el pajarón de la meva vida degut a un virus d´estòmac que encara em recupero, deshidratar-me i una tendinitis galopant, aqui estic fent "vacances". Sense plaça per la volta a la Cerdanya :(
Espero la setmana vinent poder tenir la cama recuperada i començar a entrenar de nou, per fer Copa Catalana de Marathon, i 2 o 3 proves de resistència de 2 hores amén de la Selenica que no hi he estat mai.
Ens veiem!