domingo, 14 de septiembre de 2008

Duathló

Diumenge, habia de sortir amb en Xavi, Eudald,Rafa & cia a fer una volta amb btt, però com que encara no tinc la roda de la btt em toca sortir sol amb la bici de carretera. La primera idea és anar a fer el coll d´ASTANA-lles, i com tots els diumenges ja sortir de casa és copa del Món, veure un ciclista i anar a caçar-lo, així anar adelentant gent arribo a St Llorenç Savall, i em trobo amb un vent de cara que ja duia durant tota la ruta però en aquest punt ja és exagerat, juntament amb un soroll a la transmisió "clonk clonk" que encara no tinc localitzat i veient que després la tornada per plà es pot complicar força; decideixo girar cua i tornar per on habia vingut a bon ritme per mirar d´optimitzar la sortida del dia.
Arribo a casa, he sortit dora, son les 11 i ja porto 54 km a les cames però tinc bones sensacions, em calço les bambes i em poso unes malles sense badana, i veient que el dia s´aixeca i fa un sol esplèndid decideixo a posar a prova les cames. Surto de l´Ametlla i pujo per camins cap a Puigraciós, em sento prou bé, inclús en algun tram dur pujant adelanto a algún biker, la cama respón bé i jo amb bones sensacions, un pel alt de pulsacions però bé és la falta de costum de sortir a còrrer, feia com 2 mesos que no sortia a còrrer, de Puigraciós m´animo i pujo direcció el Clascà, passat can Mestret tombo a la dreta i enfilo una trialera de rocs que em du fins la Taula de Bertí, d´aqui volta circular per fer la tornada, St Pere de Bertí, pel costat mateix de l´esglèsia, sender estret fins al Clascà i d´aqui cap avall per on habia vingut, disfrutant d un dia amb molt de sol i amb unes vistes esplèndides. A destacar la de gent que hi habia avui a dalt a Puigraciós, era plé de cotxes, i la de gent que fa senderisme per la zona, ara .. grillats com jo que pujen corrents ni un... això em fa pensar.

3 comentarios:

Unknown dijo...

No t'has perdut res de l'altre món, l'Eudald i jo em impossat el nostre ritme, vaja que em pujat 'a bon ritme' i han reventat tots de 10 bikers nomes hem acabat l'Eudald i jo

Marc Masague V. dijo...

Tu a ritme Eudald? o l´Eudald està per llençar o aqui hi ha algo que no em cuadra :) 10 bikers? culló aviat podràs montar la "Pedalada Bon ritme" ajajajajajaja, la veritat que avui fotia un dia de nassos per els cingles això de no portar casco es nota. porto la cara tota cremada del sol

Ada Xinxó dijo...

Doncs no pensis tant i segueix així!! apa que ja estàs recuperat, mare meva quan tinguis la btt apunt!!