lunes, 7 de julio de 2008

Andorra 08


En Joan, un company de feina ja fa molts anys que organitza aquesta sortida a Andorra amb bici, ens ajuntem tot una colla del poble que habitualent va en bici i d´altres que només la treuen per aquesta ocasió, organitzem un Bus per els acompanyants i anem desde Sta Eulàlia fins a Andorra, allà passem el dissabte i mig diumenge i el diumenge tots tornem en bus cap a casa.
A les 6 en punt sortim de la benzinera 15 valents cap a Andorra, aqui a Figaró les meves ordres d´equip comencen a sorgir efecte, el meu veí li va anar a comprar un pneumàtic al Power, i aqui arriba la 1era punxada del dia, bien! , reparem i continuem tots, el Rafa que és amic meu quan som a Aiguafreda em comenta ke ha de rebentar el Roca, dic "no me jodas Rafa! " total que ens despenjem del grup i els diem que ja els enganxarem, cronometro la rebentada de Roca 8 min! uffffff, em comenta que els enganxarem fent relleus, començo a tirar i veig que no segueix uf si que els enganxarem si pero dalt de la collada, la meva idea era no forçar massa per l´esquena, tot el planing a can pistraus, total que em toca tirar a fondo tota la pujada de Hostalets, les rectes de Tona, Malla, el repetxó de ST Bartomeu, i conseguim neutrelitzar el grup just a Torelló, aqui veig que el esforç ja m´ha matxacat una mica l´esquena i per postres només enganxar el grup va el Xico punxa i hem de tornar a parar, així que l´apretada diguem que no ha servit de massa.
Arribem a Campdevànol com sempre, aqui fem l´esmorazar i ens disposem a fer la crono del dia, sempre tenim per costum anar tots en grup i a la Collada "Marica l´últim" i així ho fem, veig a baix a la collada que la gent ja comença a tirar de powergels, si és que on hi ha nivell.. hi ha nivell, amics si però rivalitat ... com si fos la copa del món. El Xicu comença a tirar com un esperitat i aviat ens deixa, els demés anem tirant amb un grupet a bon ritme, 21-22 per hora mantinguts, la referència del dia és en Dantí que acaba de venir de la Titan i està fortot el pàjaru, quan portem uns 10 km tensem una mica i al tensar ja no vaig tant còmode, he de moure els ronyons i començo a notar molèsties, portem uns 10 km i encara en queden uns 14 de collada més els que falten fins a Andorra així doncs que molt dignament decideixo despenjar-me del grup davant la sorpresa de tots, ja que l´any passat vaig ser jo el que va arribar primer a dalt amb permís de la Màquina Miquel Gonzalez que habia sortit abans. així doncs em vaig limitar a disfrutar de la Collada com mai habia fet, mirant les vistes , animant als compis que m´anaven passant, parant-me a les fonts per agafar aigua fresca, enfí que si l´any passat vaig pujar en 58 min aquest any potser ho vaig fer amb 1.30h. A dalt a la Collada reagrupament, habituallament d´aigua i meló i baixada suicida amb el meu veí fent Tras-Moto direcció Puigcerdà, a baix reagrupament de nou i a tirar tots en grup cap a Prullans per dinar en un magnific self-service que hi ha. Ben dinat ja només queden uns 60 km però a uns 38 graus de temperatura i amb un vent de cara prou fort, fins a la Seu tot va siguent pla i baixada, així doncs comencem a rodar amb relleus els de davant i fins i tot baixo a buscar gent del grup que es despenja, avui m´en dono compta de la duresa de fer de gregari, entre lo del Rafa al matí i ara baixar a buscar gent perquè no es despenjés, deu nidó el tute. Un cop a la Seu si fa una mica de pujada, però la gent veient que ja s´arriba s´anima d´allò més i al final podem arribar tots plegats a Andorra, ja hi porto 3 cops i espero que per molts més .
A Andorra ens deixen un hall tancat per deixar les bicis, és un hotel de 4 estrelles amb self-service on anem cada any, aqui ens estarem fins diumenge , amb sopà dinar i esmorzar inclòs.
Un cop dutxats i passats per la piscina del hotel sortim a prendre algo, la calor apreta, la majoria demanem en una terrassa una "galleda" de Cervesa amb llimona, mentre contemplem la moda que s´imposarà veient als Lacondeguy & tribu que voltaven per allà, feien el seu goig, encara que deviem fer més goig nosaltres a l´hora d´aixecar-nos, després de la galleda de cervesa amb llimona i sense haber menjat res, l´efecte helicòpter un cop et posaves dret era indescriptible!, a Andorra feia una calor que t´assecava fins i tot les tarjes de crèdit.
Al vespre sortir a prendre algo, era la festa major d´Escaldes, i al matí lo típic .. Shoping a les rebaixes, dinar, bus i cap a STa Eulàlia de nou per ser aqui a mitja tarda.
En resum un cap de setmana amb bona companyia, un bon entreno i tot per la friolera de 85€, em sembla que no es pot demanar massa més.

Distància dia : 211,62
Altitud dia : 2562
Vel.Mitj: 25 km/h
Temps Inv: 8:27h

6 comentarios:

Unknown dijo...

esto...has dit marica lultim?
em vas dir q vas ser lultim,no?

pf...paso de fer mes comentaris que ultimament tothom senfada em els meus comentaris XD

Ada Xinxó dijo...

jejeje, llegint la crònica sembla que ha de ser divertit i tot això de pujar a Andorra amb bici! No sabeu res, hotel amb piscina i el diumenge us baixen en bus per portar les compres! No m'estranya que repeteixis cada any!
Me'n alegro que estiguis millor de l'esquena!

Marc Masague V. dijo...

L´esquena millor si, el cap com sempre no té remei

totgas dijo...

Quin cap de semana mes ben montat, altre any m'apunto

Marc Masague V. dijo...

Miquel, ho habia comentat en algún post, no se si era al de la pedals que m´ho comentava la Tnt,si m´ho dieu amb antelació hi esteu tots convidats, ja ho saps!

Marc Masague V. dijo...

Amés Miquel l´organitzador ja el coneixes, és el de la scott spark que estavem amagats darrera aquell tot terreny a la sortida de Monegros jajajajajajaja