domingo, 13 de julio de 2008

200km més

Avui estant a l´espectativa de que podia ploure m´he llevat tard i sense despertador, em pregunte el Power que què hem de fer? li responc , anem a dinar a Girona i sense ni preguntar que ja ens tens damunt la bici de carretera direcció a Hostalric, allà per fer que la sortida fos més interessant pujem cap a St Hilari, aqui si he notat el tute que porto de la setmana anterior, tots els dies pujar fins a ST Llorenç Savall a ritme , 50 km diaris mirant de no baixar la mitja de 30 km/h, en el pla vaig bé però entre això i que divendres apenes vaig dormir pq. vaig sortir de festa m´està passant factura, no em fan mal les cames però la sensació de cansament pujant és brutal, així que decideixo deixar escapar el power i pujar a ritme dominguero.
Magnifica baixada de 12 km per Coll de Ravell i cap a Girona falta gent, dinar en un self Service poguent disfrutar de la cursa de moto GP, i després ben tips afrontar els 80 km que ens quedaven fins a casa, al principi qualsevol repetxó es convertía un port Especial amb lo pesats que anavem però al cap d´una hora la cosa s´ha anat animant i fins i tot ens hem permès apretar en algún troç.
Tot el dia esquivant la pluja i patint pel temps, una nuvolada negra allà on anessim per al final acabar el dia ben assoleiats .


Dades de la sortida:
Distància dia : 205 km
Vel.mitja 27.9 km/h
temps invertit 7:28 h.
Vel max : 105 km/h aquest conta km està com una regadora .....

No hay comentarios: