domingo, 27 de julio de 2008

Setmana de Calitat

Avui a les 2 tenia dinar familiar i rematar el trasllat de me cosina (que sé que és assidua d´aquest blog! petons!) que vaig iniciar el dissabte, així que he decidit sortir sol amb la bici de carretera per aprofitar bé el matí, al principi no hi han moltes ganes , però només sortir de casa ja veig un grup d´un mateix club ciclista i decideixo que avui hem d´anar de cacera així doncs no els agafo ni roda i els adelanto saludant cordialment, veig que ningú no salta bé, podré arribar més relaxat a Sant Feliu, a Sant Feliu més de lo mateix, un grup d´avis que s´arrosseguen cap amunt però tot i així molt professionals, porten un cotxe d´assistencia com els del Tour, jo que no ho habia vist mai l´adelanto per l´esquerra i el tio es va obrint, no se si em vol atropellar o aquestes son les ordres d´equip, el tio em diu que em cedia el pas per la dreta, però quina gràcia fer-me això quan estic en paral.lel, enfí s´acaba amb una salutació i un somriure, vaig animat i mirant de no baixar de 22km/h, van caient ciclistes i més ciclistes, a la sortida de Sant Feliu direcció gallifa no pica massa i aqui podem exprimir fort la maquina mirant de no baixar de 28 km/h les sensacions son bones i s´ha d´aprofitar, més pals, penso que apretant així algú em fotrà algún correctiu quan arribi una pujada bona ja que fins ara ho vaig donant tot!. continuo per Gallifa, St Llorenç Savall i veient que porto pocs km decideixo anar a fer Estenalles, aqui en els primers repetxons forts hi ha un paio que s´el veu fortot i em fot feina a les primeres rampes, l´enganxo i ni ens saludem, tampoc li agafo roda, vaig rodant al seu costat, ni gira el cap, al cap d´una estona d´estudiar-lo i veure que ja fot alguns cops de cap em decideixo per saludar-lo i dir-li que vaig tirant, i com no s´enganxa a roda , però en una apretada més el deixo anar i ja no el torno a veure, bé mentida.. el veig una mica tocat quan jo ja baixo d´estenalles després d´haber coronat i així tota la ruta, torno per Castellar, Sentmenat, Caldes de Montbui, veig que encara és dora per tornar a casa i decideixo fer un altre portet, "El Farell" aqui ja el faig sense apretar massa per deixar anar les cames, avui tot ha estat apretar i l´esquena pica una mica així que decideixo fer-lo xino xano, fer una fanta a dalt i tornada cap a casa.

Dades de la sortida:
Distància: 106 km
Vel: mitjana: 28.1 km/h

Temps invertit: 4:15

pulsacions avg: 154
pulsacions max: 189

Aquesta setmana ha estat especialment profitosa, fent doble sessió d´entrenament:
Dilluns : Btt: 24.41 km

Dimarts: Running 5 km
Btt 27.85 km (pujar Puigraciós i baixar a tope)
Dimecres Btt 21 km Btt 32 km
Dijous: Descans

Divendres : 110km carretera 1600 mts Cabrera- Santa Fé - Cabrera amb la Noe

Dissabte: Running 8 km
Total Btt= 105,26 km
Total Carretera = 216 km
Total Running= 13 km
Km
Total Setmana= 334,26 km

2 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Mare meva, quin entreno! jo també vull tenir temps per sortir cada dia a fer alguna coseta!

Marc Masague V. dijo...

I si em descuido el diumenge he d´apretar més i tot, així mirant que faria el "finde" com que tuthom estava de bolos poray vaig veure una proposta de btt per collserola, una competició "EUROGAMES" dic mira pot ser interessant però el tríptic vaig veure com 2 paios abrassats i vaig decidir indagar, Jocs de Gais Lesbianes i transvestits!! home ara que hi penso potser si que m´hagués anat bé per apretar
ADA: temps per sortir cada dia.. hummmmm de 6 a 8 del matí abans d´anar a pencar i de 7 a 10 del vespre, quan he acabat de pencar.

PD: pròxim objectiu Gran Raid Cristalp 23 Agost