miércoles, 3 de diciembre de 2008

Cronica Road Book Santa Eulalia

Després d´haver estat patint durant tota la setmana per si faria o no mal temps, al final una trentena de bikers ens poguerem reunir el diumenge , lo que vindrien a ser unes 5.000 de les antigues persones! "Casi ná" . Despres de preparar-los una foguera perquè s´escalfessin, i un desdejuni on hi habia més o menys de tot, vaig procedir a fer el Briefing de la prova, sorteig aleatori de l´ordre de sortida i la cosa es posà en marxa. 10-9-8-7 i anaven sortint les diferents parelles i trios. Vaig poder disfrutar molt amagat en el 1er control les discusions que generava el llibre ; els "que no que no pot ser per aqui! o el .. tu vas malament" estaven a l´ordre del dia.

La primera satisfacció del dia , veure que la gent anava arribant al 1er habituallament, quan fas un llibre d´aquests per molt que t´el miris per molt que ho repassis tu, sempre apareix el factor "inèrcia" que dic jo. és a dir que fas les coses ja per inèrcia i no t´en adones dels possibles errros d´interpretació que hi pugui haver.
En aquest moment és quan em dono compte que hi ha una parella que no vé, en Jose i l´Oscar, 2 amics mussolencs, em poso amb contacte amb casa varies vegades però no hi ha senyals de vida, bé.. son de la zona perduts del tot no poden estar, més tard m´en assebento que son a casa a la bora del foc, que s´han perdut i no han pogut seguir amb el llibre , quin greu! .
Pel demés, riures i més riures amb els participants uns que disfrutaven més que d´altres , d´altres que tot i patir i maleir-me els ossos també disfrutaven a la seva manera. Anèctdotes com la del Bernat Guardia, que va sortir amb en Xavi i el Coco i al plegar aquest últim a mitja cursa i ser l´únic del grup que portava compta Km , els altres 2 integrants del grup vàren fer els últims 20 km només seguint les indiciacions del llibre!!! (no ho veig i no ho crec!). D´altres que abandonaren a mig fer per compromisos familiars i d´altres que feren trampes, com l´Edu i el Paco (ja us tinc fitxats ja) però que amenitzaren la competició posant-se a roda dels primers i forçant un temps molt bo a final de molt bo.
Al final entrega de premis amb copa i maillot inclòs, petit refrigeri abans d´anar a dinar, i un suculent dinar al camping amb una bona parrillada de Carn de la quan vàrem poguer gaudir tots.

Agraïr especialment als meus pares i el meu avi per invadir-los la casa, especialment al meu avi que el mateix dia feia 83 anyets! (Felicitats Juanillo) a les meves Montses, encarregades de les inscripcions, habituallaments, sastreria alhora de confeccionar maillots, l´informàtica i el que calgués, i en Joan, per ajudar-me a reconèixer el terreny, i amb tot el que fa l´organització, restaurant, fotocòpies, controls de pas i tot el que va caldre, als meus oncles de l´aliança els quals em van fer els thermos de café, al Koni que es va ocupar de que poguessim gaudir d´uns habituallaments amb una gran varietat a un preu irrisori, sense ells tot això no hagués estat possible. I a tots els que vàren venir a participar i passar-s´ho bé.
Classificacions (clicar per ampliar)

Cròniques no oficials, però igual de interessants :)
www.elblogdelpower.blogspot.com
http://uve-anglada.blogspot.com
http://naturadventur.blogspot.com
http://eltemplodelbiker.blogspot.com
abonritme.blogspot.com

7 comentarios:

charcos dijo...

bones marc ets un crac ens as fet peti de collons pero a estat de PUTA MADRE la proxima a tope

Eudald dijo...

Ei pajaro! de conya nano de conya, menys el troç de la galleda, es clar! pero bueno et donem l'aprovat, jejejeje.

Ribi dijo...

Ei Marc moltes felicitats per tot, recorregut, organitzacio, ambient, avituallament i tot en general.

Mentres estavem corrent vaig tenir la mateixa sensacio que quan estem fent la pedlas o la volta a la cerdanya de Probike jejeje

Marc Masague V. dijo...

Bona pensada Ribi, l´any vinent 165 Euros per cap i les sensacions seran les mateixes! Celebro que us ho passessiu bé .
Eudald hi ha una foto on es veu com analitzo una píndola que es pren el rival.... si algú m´impugna el resultat l´haurem de fer pixar en un pot.
Dani como llevaste al Dr a gancho jajajaja.

Ada Xinxó dijo...

mare meva, mare meva i nosaltres ens ho hem perdut! Sort que ens va sortir un imprevist d'última hora i no vem poder venir perquè sinó haguéssim sigut vora els 5400 i no haguessin arribat els cafès!
Felicitats i a repetir l'any vinent... bueno però d'aquí poc venir a fer-lo eh! jejeje

Naturadventur dijo...

Jo m'ho he passat molt be, al principi pensaba que em moriria pero no, i el recorregut chulissim i he arribat la primera noia eh!!! jajajaja

Una llastima Ada, que no hagueu vingut...

Ada Xinxó dijo...

Ostres, no sabia que havíeu tingut cavall escombra! Marc, es que has estat amb tot, eh!