domingo, 4 de noviembre de 2007

El Pollastre !

Que on hem anat avui? a fer el Pollastre, o a fer el Sapastre! , no ho sé ven bé encara, el Francesc em parla d´una ruta la del Pollastre, que si cap a St Celoni, que si cap a St. Antoni de Vilamajor, que si Collsacreu, Mataró i pujar per Font de Cera i les promeses eren... jajajjaa ja ric només de pensar´hi... que només anirem a rodar i planejar, que vindran a acompanyar-nos dues noies, que farem un esmorzar ciclista com cal.
Total, quedem a les 9.00 a can Power, amb això del canvi d´hora hi ha una diferencia horaria degut a l´incidència dels meridians i de la posició dels planetes de 15 min.. arribo a les 9:00 SantaEulalienques lo que és 9:15 hores Granollerenques... i encara tenía la culpa jo! Per no discutir sobre el tema , jo ja portava 12km començo a tirar fort per la pujada de l´hospital.. si m´ha de passar algo que em passi aqui, mentre que per darrera se sentía.. ehhhhhh que jo no he escalfat eh!
Fem la ruta del Pollastre, en veiem uns ensertats en una barra metàlica i donant voltes dins una maquina, penso que es deu a aquest fet el nom de la ruta, però es veu que no, continuem, la cosa va pujant.. ja és això lo ke fem sempre .. rodar... RODAR AMUNT! , m´empasso un mosquit, i em fa perdre la traçada bona i em surto per un troç d´herba, fent fonambulismes aconsegueixo sortirme´n prou dignament, coronem Collsacreu, i comencem a baixar no recordo per quin poble, se que arribem a St Vicens de Montal i seguim pujant amunt, després baixem i enfilem cap a Mataró, travessem Mataró, i per la Nacional avall i avall.. direcció Tarragona. El Francesc no recorda l´entrada per pujar per Font de Cera i ja ens tens Nacional amunt , Nacional avall.. diuen que és perillós anar per la Nacional un diumenge, nosaltres després de fer-la 2 cops avall i una amunt corraborem que és un fet infundat.
Després de trobar una pastisseria per fer "el gran esmorzar ciclista" ja que eren les 12 del migdia, sembla que hem trobat la ruta bona. KE COI BONA SI AIXÒ PUJA QUE NO VEGIS!, seguim pujant s´acaba lo que considerariem carretera, i al Francesc li sembla que s´ha equivocat, és un d´aquells moments que el mataries. Em planto i dic que jo enrera no torno, que és de covards que encara que sigui amb les sabates de carretera pujo apeu pel mig del bosc, i no m´erro de gaire, comencem a pujar uns rampons d´asfalt trencat i ciment d´una urbanització, el 27 treu foc! i les meves cames ja fan pudor a embrague, i .... TAXANNNNNNNN.. pista tallada. s´acaba l´asfalt i som al mig de res, ell diu de baixar.. dic que ni parlar-ne. Trobem un rampon de terra i decidim canviar de disciplina, el CICLOCROSS, penso que ni amb la mountainbike haguessim pujat a platillo per aquelles rampes i menys amb 90 km a les cames, ens surten en total 6 km per camins de terra i pedra i gairabé tots damunt de la bici de carretera, la gent que passa perllà amb btt al.lucina una estona amb nosaltres.
Al final arribem a Orrius, aqui ja ens situem, només falta coronar el collet que deu nidó lo que pica ja amb 100 km a sobre, La Roca, Granollers amb parada a fer la cocacola, adoquins de Granollers per ja tocar tots els terrenys, i cap a casa , no sense apretar a un veí que he conegut durant l´sprint per acabar de estirar les cames . Total puntual per l´hora de dinar i amb 122 km "ben Rodats" , això és fer pretemporada.