lunes, 5 de noviembre de 2007

Els meus Inicis

La meva vida esportista ha passat per moltes etapes, desde petit que sempre habia volgut tenir una bici, però a casa s´hi oposaven fermament, ja sabien que arribaria tots els diumenges a dinar tard i miraven de desviar la meva atenció al ciclisme intentant inculcar-me altres modalitats, és així quan vaig fer el Salt directament a la F1 aqui en teniu la prova amb el meu Ferrari d´época, ja mirava de reull a dins el Box de casa els meus avis per si hi habien espies de McLaren que poguessin copiar ideas del meu bòlid.

Més endevant un va creixent i es torna un tipus rebel, vaig canviar el Ferrari de F1 per una Harley Plasticson d´ultima generació, amb bateria, i tots els extres possibles, en aquella época Michelin ya començava a evidenciar els problemes amb els seus pneumàtics de competició en motos de gran cilindrada, sinó observeu com portava de degradat el pneumàtic davanter, una vergonya.....
Però al final i després de molts anys d´insistir, el dia del meu aniversari .. 9 de Juliol .. per qui puigui ... o hauria d´estar interessat en aquesta data... aqui queda dit... em vàren regalar una Super Bh de passeig, full equip com podeu comprovar a la imatge, ja que porta uns acoples amb unes rodetes per baixar trialeres amb tota seguretat i "desparpajo" , inclús més endevant i veient que sería un PRO d´això del ciclisme em vaig montar el meu propi equip, ells eren els meus gregaris, tot familia és clar.. cosins i més cosins, uns gregaris de Luxe

No hay comentarios: