domingo, 12 de octubre de 2008

Segona setmana d´Octubre

Setmana plena de bones sensacions pel que fa a la bici, 3 dies de carretera pujant com sempre fins St Llorenç Savall on crec que amb 4 pujades més ja obtinc el permís de residència i l´empadronament. Dimarts hi vaig pujar a bon ritme, marcant una mitja de 30 i pocs km, el dijous hi vaig tornar a pujar aquest cop provant de anar el menor temps possible assentat al seient i arrossegant desarrollo, ja a Gallifa pensava que les cames sortirien volant, però es veu que venien ben enganxades de sèrie. I dissabte a la tarda pujar tranquilament per escalfar fins a St Feliu i llavors fins a St Llorenç, sèries a fondo totes les pujades, una bona pujada de voltes si senyor. Pel que fa a la mtb només he sortit un dia i res a fer una mica de tècnica i diversió fent trialeres de pujada sobretot.
En principi aquest cap de setmana habia d´anar a la Marxa d´Or, però entre que les inscripcions valien 20 euros, s´habien de fer anticipades únicament i el temps pintava com pintava, vaig decidir que els hi podien donar bastant als de la marxa d´or. L´altre opció era desplaçar-me fins a Sant Feliu Sasserra a fer una pedalada de 36 km amb la pretenció de fer-la a fondo per agafar un puntet més, però en vistes que al tal St Feliz Sassierra aquest em sembla que ja hi parlen Francés de lo lluny que està de casa i que habia de ser dora a casa doncs he otpat per sortir amb en Joan.
Monto el Gps i sortim a primera hora, montar el Gps és perdre´s segur i així ha estat, St Feliz de Codines i cap dalt al 7.5, allà ja l´hem començat a liar.. el "jo m´enrecordo" , "ami em sembla" acaba sempre fent un bucle de 20 km més de lo normal, i així ha estat vinga a pujar .. pistes i més pistes, tallats forestals, boscos. caminets.. forapistes, tot molt guapo això si, fins que al final i per casualitats de la vida ens hem plantat a Castellcir, d´allà cap al Castell de Popa, tram trialero de pujada on he optat per no escalfar-me les cames i el JOan encara menys amb l´11-27 que porta i cap amunt, disfrutar de les magnifiques vistes del Castell, i de la construcció en si, el Joan no el coneixia i ha quedat al.lucinat i cap avall de nou que feiem tard.
Tot baixant, passant pel costat d´una finca on tenien braus descomunals amb unes banyes que enriute´n tu dels acoples de les bicis antigues de mtb. trobem un ragitzell de gent a peu que venia de cara i coi... no se si la gent no sap anar pel món, vaig sortejant gent com puc, fent equilibris gairabé parant-me.. però pq. no s´apartenn??????? al final s´em acaben inflant els nassos i dic s´ha acabat!!!!!!!!!!!! em trec unes estenalles de la butxaca que portava per poder desenbridar el GPS del manilalr per fer un geocaching i faig com si anés a tallar el filat que ens separava dels braus. Dic en veu alta pq em senti el Joan i tots els demés " ARA SI QUE CORREREM! ENRIUTE´N DELS SANT FERMINES! TITESSSSSSSSS TITESSSSSS TITESSSSSSSS... és com hem pogut passar bé llavors, el Joan encara riu, i ja 4 pistes més i asfalt amb 4 gotes fins arribar a casa just per no arribar xops.

8 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Mira que tornar anar al Castell de Popa i no avisar...si és que...

Quique dijo...

De la marxa d'or nomes dire una cosa:
60 km que vaig fer en 2h 58min a bon ritme pero sense anar a fondo. Encara busco alguna trialera, quin aburriment!!!!!!!!!!!!!! Sort que no va ploure!!
Ens veiem que m'has de tornar la llicencia!!

Marc Masague V. dijo...

Si és que t´apuntes a cada merda de cursa amb la meva llicencia.. ke fot por!

Amat Artigas Personal Blog dijo...

Bones companyer!
M´ha semblat interessant el teu blog i l´he afegit al meu, cap problema no?
Una forta abraçada i estem en contacte pel que faci falta!

Att.
AMAT ARTIGAS TOWLE
http://amatartigas.blogspot.com

Marc Masague V. dijo...

Ospa quin honor! el Sr.Amat! Tinc notícies teves desde un reportatge a Tv3 d´ultrafons en bici de carretera, i vaig retrobar el teu blog a través del de la Mariona, tu si que t´ho curres i actualitzes gairabé a diari, l´enhorabona, t´agrego a la llista de blogs amics ;)

Ada Xinxó dijo...

Marc, t'has apuntat a l'ARtec??

Marc Masague V. dijo...

No Ada, això és per valents! Aquest cap de setmana no hi ha cap event esportiu, si puc acabaré d´ultimar un road book trencacames i cabron per la meva zona, quan el tingui un dia d´aquests us aviso que riurem!

Ada Xinxó dijo...

Joooo, que fa dies que no coincidim. Ok, esperem la teva invitació, tot sigui per riure!