viernes, 5 de octubre de 2007

Escocia estiu 07

Dijous dia 8 ens disposem a volar cap a Escocia a veure la copa del món de Dh,4x,rallye,trial un grup d´amics, en Joan, Pere, Didac i jo mateix. Agafem un vol Barcelona-Glasgow i en 2 horetes ens plantem a Glasgow, lloguem un vehicle "siniestro" és a dir.. per no diestros i ohhhhh primer contratemps el tom tom piretejat d´en Joan no troba res, estem "perduts" ni mapes ni brújula, això és pitjor que una cursa d´orientació a Guilleries!!!!.
Després d´algunes trucades pertinents a un amic pirata informàtic del qual per la seva propia integritat no desvelaré el nom vam aconseguir que el Tom tom es situés i es dignés a indicar-nos el camí ( ara entenc la factura de 44 euros del Sr Movistar d´aquest més, acabaramos!) . Després d´aquestes peripècies i de malmenjar en un Mc Donalls arribem a Fort William, destinació i seu de la copa del món, ens instal.lem en un bet&breakfast no sense abans manipular tots els endolls, això si... de forma anònima, actuavem com un comando per passar desaperçabuts. Lo del dídac no és que fos la víctima del comando , tan sols és que els Escocesos no tenen persianes!!!!!!!!!!!

Divendres dia 9 ens llevem dora per poder anar a veure els entrenaments de Dh, típic esmorzar anglés (bacon, salsitxes, tomàquet fregit, ou ferrat versió plàstic, torrades, mantega, melmelades, aigua café) dietètic a tope i vinga a còrrer! Arribem al circuit, magnifics accessos, t´hi acosten amb bus i és gratuït... tan com això no perquè a la porta ja s´ho cobren ja.. , enfí, entrem i ja de cara a buscar la gòndola per pujar a dalt de la muntanya a reconèixer el circuit de Dh, una imatge millor que mil paraules.

Retrobament amb en Bernat Guardia, Ivan Oluego, Pascual Canals,David Vazquez, Pau, salutacions i xerrada amb l´Hermida i ens n´anem tots plegats a una carpa a degustar uns magnifics pinxos de salmó picants com foc i una pasta que no descriuré per no ferir susceptibilitats de l´estimat lector (puagh!)

Acabem de fer la tarda visitant els stands tant de marques com de participants, de les quals vaig fer moltes fotos i aqui poso a la vostre disposició

Dissabte dia 10 per veure descripció de l´esmorzar dirigir-se a divendres 9 ; avui sembla que farà bó, deu ser la típica broma tonta que fan en aquell país. MAI FA BÓ! en els 4 dies que hi vàrem ser no va fer sol, no vàrem passar de 14 graus i només vent i pluja. Així doncs ens vàrem disposar a visitar una mica el país, visita a Morar un poblet típic costaner a uns 140 km al nord de Fort Whilliam i a unes platges de sorra blanca increibles que hi habia prop de Morar.
Tornem on fan el mundial, veiem com corren els sub-23, una passada com van el Nino & cia, l´endemà l´espectacle està garantitzat, a la tarda ens situem una hora abans en el circuit de 4x per agafar lloc, i així estem una horeta amb en Didac allà penjats en unes tanques com un parell de gallines i a sobre molles! en Joan i el Pere uns metres més amunt feien la mateixa fila, patejada de 8 km i cap al bed&..... deixem´ho amb bed, allà ens trobem amb els Pares d´en Didac i uns amics que ens conviden a sopar amb ells! Gràcies Antonia i Josep, és el primer àpet decent que fem en aquests dies.
Excursió pel poble de Fort Whilliam on habien organitzat una festa impresionant en torn del mundial, exhibisions de bike trial, de dirt, etc i concerts, espectacular! .
Diumenge 11 Repetim esmorzar, bé el de sempre no .. un de nou eh! però en el mateix format, però aquest cop anem ben equipats , el dia anterior a Morar habiem aprovisionat en un supermercat, pa de motlle, tomàquets, embotits, pomes (crec que en Joan no n´habia menjades tantes en se vida) i fins i tot Sardines! .
Ens dirigim cap al circuit, avui son les finals de DH, ens asseiem a unes grades i allà ens tirem gran part del dia, fa mal temps ; ara plou, ara fa vent. Veiem les fémines, els Juniors, i arriba el gran moment! La final de la copa del món de DH, baixa l´amic Canals, tots van amb lycra.. és rallye? m´hauré confòs.. ufffffffffff com a cabres , baixar per aquell circuit amb lycra i sense proteccions per esgarrapar alguns segons al vent.
En Canals ha fet un bon temps, i com que això del maillot de la selecció no abriga massa , es posa una samarreta del barça a sota i al arribar l´ensenya a tot el respectable i dirigint-nos una gran salutació i rialla cap a nosaltres . Total que ens passem tot el matí veient baixades per la pantalla i el tram final de meta en directe i rient i saludant-nos amb en Canals mentre era a la "cadira calenta". Al final com va dir ell és el torn del "jefe" el que per dècimes segons en Canals s´encarregarà de fer-lo fora.. i tal dit tal fet , baixa en Sam Hill i la visió del pitonisso Canals es fa real. Acabem el dia al circuit felicitant als campions, despedint-nos i cap al poble de nou
Temps per canviar-nos de roba, dutxa i descansar una estona i anar a sopar en un pub tipic Esocés, farts com galls de pastes toca anar a dormir dora, l´endemà sortim a les 5 de la matinada per agafar l´avió de tornada a casa