domingo, 3 de febrero de 2008

Gran Premi de la Selva

Ens posem en marxa a les 7 del matí direcció cap al Gran premi de la Selva que es disputa a Riudarenes, com sempre a St.Celoni perdem emisores a la radio, o fan missa, o fan sardanes.. només per aquest fet ja haurien de fer les curses el dilluns o qualsveol dia entre setmana , és mortal de necessitat escoltar la radio a aquelles hores del matí.

Abans d´arribar a Hostalric sembla que farà bon dia, el cotxe marca 6 graus però de cop i volta indica "RIESGO DE HIELO" upssssssss que ha passat ? en menys d´un kilòmetre la temperatura baixa a 3 graus i en 400 mts més a 1 grau!!! . La cosa promet, tinc son, ahir em vaig dislocar el dit gros de la mà esquerra, sembla que serà un d´aquells dies memorables.


Arribem ,fem cua, els srs. de la Federació Catalana de nosequé ens mostren el respecte que tenen cap a nosaltres arribant 20 minuts tard, no tinc llicència, tinc un club que no m´el mereixo amés de veritat és a dir he de pagar els 16 euros de rigor, aquest plus de 4 euros espero que em doni privilegis com està a posicions més capdevanteres... etc...

Saludem a tots els amics i coneguts i sortim a escalfar , un prell de voltes i a la linea de sortida, l´energúmen del tot terreny atropella la gent que hi ha davant, i davant les protestes no se li acud més que tirar marxa enrera, la roda de la lite gairabé es destalona , no la podia treure de stoa el paracops del tot-terreny, ja em veus fotent-li patades al tot terreny perquè tirés endevant.



Després de tot aquest circ es dona la sortida, emplato la liteville i començo a adelentar gent i més gent, és pla!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixo promet, vaig abançant gent i veig que tinc el Power & cia a poques posicions per endevant, però les primeres pujades em posen al meu lloc com de costum, al cap d´una estona m´ataca el Miki.. si si m´ataca .. intenta agafar-me per les costelles.. però.. que no ho veu que ami no s´em marquen les costelles????? així que falla i opta per deixar-me enrera, el saludo i li dic.. "avui tindràs feina". La cursa continua , a les pujades em falta molta "gràcia" aquesta setmana he sortit tots els dies a còrrer com un cobarde.. el dia que menys 50 min. i això m´està passant factura avui, per contra en els falssos repetxons i baixades em defenc prou bé, ens avancem un parell de cops amb l´spaguetti i res cap avall, consegueixo atrapar la Mariona i així ja fins a meta.

PD: Felicitar al Power per el seu gran resultat d´avui, aquest nano desde que surt amb mi amb bici ha obtingut una milloria impresionant, l´enhorabona!

No hay comentarios: