lunes, 27 de octubre de 2008

1er RoadBook Btt Sta Eulàlia de Ronçana


S´acosta el final de temporada i ho volia celebrar amb tots els amics i coneguts organitzant-los un Roadbook per la meva zona.
Així doncs la intenció és que ens reunissim tots; l´organització facilitaria a cada participant un road book degudament anellat i un suport pel manillar (format com el de la foto). La intenció és que es participi en parelles, si algú no té parella no hi ha cap problema , serem força gent i de molts nivells diferents, així es poden fer noves parelles, trios i tot tipus de perversions. Així doncs en princpi, cosa que encara es pot debatre ens trobariem a un punt que ja explicaré més endavant de Sta Eulàlia el dia 30 de Novembre sobre les 8- 8:30 del matí i els grups anirien sortint decalats cada "X" minuts, hi hauran un parell de controls on s´haurà de signar el llibre no definits en el llibre així els participants del poble no podran fer la pirula! . Qui no porti el llibre degudament signat NO DINA! .
Un cop tuthom hagi acabat la ruta, sobre les 3 de la tarda tenia pensat demanar taula en un restaurant i celebrar allà un dinar per tal de tancar el dia.
Intentaré que el preu sigui lo més contigut possible, entre 15-18 euros , comptant el menú del restaurant, les fotocopies i el porta road book que això no portarà cap gasto, només la feina i aquesta ja la poso jo de la meva part, no m´hi vull guanyar pas res, només en que no us perdeu ja em dono per satisfet
En Resum: tots aquells amics i coneguts que vulguin participar es poden posar en contacte amb mi o bé via Blog en els comentaris o al meu correu reefsurvival@hotmail.com.
PD: Deixo obert el tempa del dia que ho podem fer, en principi el 23 es fa la prehistorica i molta gent que hi participaria hi va, i pel desembre ja és molt enllà i ens enganxa el pont de per mig i molta gent no hi serà, ho deixo a la vostre elecció. un cop ho haguem discutit això si .. s´hauria de confirmar uns 3 dies abans per poder reservar taula i jo tindre temps a fer les fotocopies i montar tots els llibres i suports.

Salutacions Marc

19 comentarios:

Santi Val dijo...

oeeeeeeeeeeooeeeeeeeeeeeee!!!!
Collons Ebis com t'ho curras!! Ja pots comptar amb nosaltres . Apa ens veiem!

Quique dijo...

Jo tambe vinc!!! ;).

Ada Xinxó dijo...

Però jo encara diria més, compta amb nosaltres!! Ja en tinc ganes!Com t'ho curres!

Noe SLopes dijo...

Cuanto mapache suelto por aqui. jajajaja
Yo me apunto y mr.croisant tambien (el no sabe, pero ya decido yo por el).

Quique dijo...

Noe asi no vamos bien!!
Pobre Mr. Croisant, no respetas su libertad!!! ;).
Nos vemos alli, que hace un eternida que no te veo.

Noe SLopes dijo...

Aisss, el no se puede quejar, yo no le quito libertad para andar en bici, todo lo contrario, le echo la bronca cuando se hace el perezoso, jajaja.
Pues si, ya va siendo hora de vernos las jetas no? A ver si has cogido algo de hobbit despues de tanto tiempo en nova zelanda.

Marc Masague V. dijo...

tanta chachara tanta chachara..... ya estais entrenando piltrafillas? esto va a ser durisimo eh!

Ada Xinxó dijo...

Ei Marc! No ve a cuento però m'acabo d'assabentar que tenim uns amics en comú. Que petit que és el món!
Jooo, encara falta molt pel 30...

Unknown dijo...

Noe dijo...
Pues si, ya va siendo hora de vernos las tetas no?

:S no quisiera yo ser mal pensado e...

jolin,a este paso no se ni si llegare al punto de salida en bici.
Marc,on anem a dinar?hi podria anar directament,no ?

Marc Masague V. dijo...

Amics en comú? si jo no en tinc d´amics i menys després del dia 30 jajajajajajaa APRAPAREU-VOS!

Marc Masague V. dijo...

Marchandoooo un road book d´1 pagina pel power amb el triptic del Restaurant . OIDO COCHINA!!!!

Eudald dijo...

carai nano com t'ho curras, ja pots comptar amb natros, ens veiem !

Ada Xinxó dijo...

Ei que ja falta menys!! segueix en peu pel dia 30/11?

Marc Masague V. dijo...

Parsupuesto! i em sembla que serem una bona colla, estic ultimant negociacions pel dinar, les fotocopies, fent suports pel road book i viam si puc fer entrar un habituallament i assistència! Aquest cap de setmana us ultimo tots els detalls ;)

Ada Xinxó dijo...

Ostres, això promet! Però que haviem d'entrenar i tot??
M'estàs fent por,avituallament i assistència... mare meva això ja és de professional!
Si el suport no ha de ser especial nosaltres ja en tenim (la Noe ens en va fer uns de molt xulos), ho dic pq no tinguis tant curro! ja diràs!

Marc Masague V. dijo...

Ada n´estic ideant uns amb un quit de bengales, manta tèrmica, menjar deshidratat per 4 dies i convertible en tenda d´acampada... lo que sol fer falta per les bestieses que s´em passen pel cap... vamos

Ada Xinxó dijo...

A, doncs d'aquets no en tenim, llàstima me'ls vaig vendre abans d'ahir!

Eudald dijo...

ens veiem diumenge atope!

THE DOCTOR. dijo...

Vaya vaya!!! con marc como se lo ha currado, esto es un 10 sobre 10muy bien campeón, onociendote,no se podia esperar menos ti, tanto el avituallamiéntos, como la ruta, y el libro de ruta muy bien especificados con alguna trampilla pasando por 2 veces por el mismo sitio, pero divertido.
¡¡¡ BRAVO!!! a ver con que me sorprendes en el proximo evento que se te ocurra, Saludos marc.